To podstawa naszych działań, przy czym koncentrujemy się w szczególności na jakości obsługi klienta, obsłudze roszczeń, precyzyjnym procesie podejmowania decyzji i terminowości realizacji umów.
Obsługa Klienta
Intensywnie pracujemy nad stopniową zmianą sposobu obsługi, tak aby maksymalnie ją uprościć na każdym szczeblu kontaktu z klientem.
Wszystko to jest możliwe dzięki naszym pracownikom, podejściu zorientowanym na klienta i wspólnej platformie informatycznej. Szczycimy się tym, że jesteśmy dostępni dla Twoich klientów, kiedy tylko nas potrzebują.
Nasi pracownicy służą radą i wsparciem, które przekłada się na szybszą, prostszą i łatwiejszą likwidację szkód Twoich klientów, ze szczególnym naciskiem na:
- doradztwo i wsparcie na każdym etapie,
- ciągłe doskonalenie,
- obsługę roszczeń,
- realizację terminowości umów.
Wszystko to pozwala nam zapewnić ochronę Twoim klientom i Twojej marce.
Jeżeli sytuacja tego wymaga, oferujemy specjalistyczną pomoc na szczeblu krajowym przy scentralizowanym wsparciu i koordynacji ze strony naszych Międzynarodowych Centrów Usług w Finlandii i Irlandii.
Nasi odbiorcy i dane kształtują naszą strategię rozwoju. Stale mierzymy i analizujemy wskaźniki efektywności, aby szukać sposobów na poprawę jakości naszych usług.
- 92%
92%naszych partnerów biznesowych
twierdzi, że AXA Partners pomogła im zwiększyć lojalność klientów*
- 2
2dni
czas rozpatrywania wniosków o rekompensatę przesyłanych pocztą
- 98%
98%naszych partnerów biznesowych
twierdzą, że AXA Partners była prawdziwym partnerem podczas kryzysu Covid-19*
(*Źródło: AXA Partners B-Pulse Survey 2021)

Jesteś gotowy, aby zacząć?
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak możesz wzbogacić doświadczenie swoich klientów i dodać wbudowane ubezpieczenie i assistance do swojej oferty? Niezależnie od tego, czy jesteś dostawcą usług, brokerem, czy międzynarodową korporacją, AXA Partners zapewnia rozwiązania w zakresie obsługi klienta, których potrzebujesz.